fbpx
A 19-a Ediție a Conferinței Internaționale EIRP

A 19-a Conferință Internațională privind Integrarea Europeană - Realități și Perspective.

Provocări și oportunități globale în contextul crizelor multiple

17 mai 2024 – 18 mai 2024


Această conferință se va desfasura in format hibrid si va reuni o gamă diversă de participanți din universități, sectorul de afaceri și autoritățile publice.

Toate lucrările acceptate vor fi publicate în Actele conferinței, EIRP Proceedings, sub referința ISSN 2067 – 9211, incluse în bazele de date internaționale (BDI).
 
Detalii despre conținutul conferinței, speakeri, condițiile financiare și termenele limită pentru înregistrare pot fi găsite pe site-ul web al Conferinței internaționale EIRP 2024.

TERMENE IMPORTANTE:
Depunerea rezumatului: 29 aprilie 2024 pe site-ul conferinței
Notificare de acceptare: 30 aprilie 2024
Lucrarea finală: 31 mai 2024 pe site-ul Proceedings EIRP Proceedings (pentru cei interesați să publice în volumele conferinței)
Termenul limită de înscriere și de achitare a taxei de conferință: 2 mai 2024
Conferința internațională EIRP 2024: 17-18 mai 2024

Pentru mai multe detalii, vizitați site-ul nostru EIRP 2024, la adresa Apel pentru lucrări.
 
TAXE ȘI ÎNREGISTRARE

GHIDUL AUTORULUI

 




Educatie non-formala prin film - despre avantajele si provocarile inteligentei artificiale

O dezbatere inedita ne propune amfitrionul evenimentului EDUCATIE NON-FORMALA PRIN FILM - DESPRE AVANTAJELE SI PROVOCARILE INTELIGENTEI ARTIFICIALE, Conf. univ. dr. Andy Pusca, profesor in cadrul Facultatii de Drept si Presedinte al Consiliului de Administratie al Universitatii Internationale Danubius! 
Va invitam alaturi de noi pe 9 martie, ora 11.00, in Aula Magna, sa vedem impreuna un material video provocator care ridica intrebari profunde despre constientizare, inteligenta artificiala si drepturile entitatilor non-umane.  
 
Evenimentul este destinat elevilor de liceu, studentilor, masteranzilor si absolventilor universitatii noastre si este organizat de Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera.
 
Intrarea libera!

In data de 15 februarie, in ziua cand comunitatea danubiana a celebrat aniversarea Zilei Universitatii Internationale Danubius, Profesorul Steve O. Michael, Rectorul si CEO universitatii a prezentat Starea Universitatii. Raportul privind starea universității este un eveniment important în Statele Unite ale Americii,  este o zi în care Biroul Executiv, cunoscut fie ca președinte, rector, vice-cancelar sau cancelar prezintă rezumatul progreselor și provocărilor anului trecut, descrie unde se află Universitatea în evoluția sa și dă tonul pentru anul care vine.

Anul trecut, s-a luat decizia ca această evaluare importantă a Universității să fie făcută de Ziua Fondatorului. Cea mai mare contribuție a Profesorului Benone Pușca este înființarea Universității Danubius; prin urmare, s-a hotarat să-l onorăm, reflectând la ceea ce am realizat in anul precedent si prin tot ceea ce am făcut cu viziunea și inițiativa pe care le-a lăsat în mâinile noastre.

Prof. Steve O. Michael a început prin a transmite felicitări și recunoștința sa comunității universitare și în special persoanelor care au depășit chemarea datoriei în anul care a trecut si a adresat felicitari tuturor membrilor comunitatii Danubius pentru munca extraordinara si pentru toate realizarile profesionale din anul precedent!

In cea ce priveste raspunsul la intrebarea: Ce ne rezervă viitorul? - am dezvoltat un Plan Strategic vizionar care prin care ne angajam sa avem ca obiective principale creșterea și extinderea, scopul fiind de a deveni o universitate in care sa existe cat mai multe programe in limbile engleza si romana.  

Universitatea Internațională Danubius va continua să joace un rol important în continuarea dezvoltării regiunii Brăila-Galati. Suntem bine poziționați pentru a aduce conștientizarea acestei regiuni prin activități universitare și pentru a contribui la bunăstarea economică și socială a regiunii. O universitate este un atu pentru comunitatea sa.

Rectorul Universitatii Internationale Danubius, in incheiere, a adresat un mesaj comunitatii danubiene: ,,Vă invit să vă alăturați mie nu doar să vedeți ce este Universitatea Internațională Danubius astăzi, ci să vă inspirați de ceea ce poate deveni mâine și, cu inspirația noastră colectivă, VOM LUCRA IMPREUNĂ PENTRU A FACE  SĂ SE ÎNTÂMPLE CEEA CE NE-AM PROPUS!

 

Mulțumesc. Dumnezeu să binecuvânteze Universitatea Internațională Danubius, Dumnezeu să binecuvânteze România!

Dr. Steve O. Michael

Profesor, Rector și CEO

Universitatea Internațională Danubius,,

 

Mai jos puteti urmari inregistrarea prezentarii realizate de Rectorul Steve O. Michael.

https://youtu.be/CV3mGftJm9I?si=13vwtN2KJQKMq7Po


ANUNŢ privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de asistent director

Universitatea “Danubius” din Galaţi anunţă scoaterea la concurs a unui post de asistent director.

 

Condițiile de participare la concurs:

  • studii superioare tehnice/economice/juridice, studiile în domeniul juridic constituie un avantaj;
  • vechime în muncă - 3 ani (minim);
  • disponibilitate, adaptabilitate, capacitate organizatorică și de lucru în echipă;
  • cunoștințe nivel avansat limba engleză scris/citit/vorbit;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Sisteme de operare (operare Windows), Office (Word, Excel, Internet);

 

Calități și aptitudini:

  • abilități de comunicare la nivel managerial;
  • atenție la detalii;
  • capacitate de documentare și planificare a activității;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • spirit de inițiativă, gândire logică, flexibilitate, fire energică, optimistă;
  • atitudine pro-activă, persoană riguroasă, cu spirit de observație;
  • abilități organizatorice și de auto-organizare, punctualitate, capacitatea de a respecta termene limită
  • rezistență la stres
  • adaptare rapidă la mediul de lucru
  • disponibilitate pentru muncă în echipă

 

ATRIBUȚII PRINCIPALE:

  • Redactează corespondența de protocol/oferte la standarde de calitate care să asigure imaginea pozitivă a departamentului și implicit a Universității Danubius.
  • Comunică eficient cu mediul extern, potențialii parteneri de afaceri și/sau cursanți.
  • Menține legătura cu participanții la cursuri și gestionează solicitările sau întrebările acestora.
  • Asigură organizarea spațiului necesar derulării activității de formare.
  • Organizează și actualizează agenda de desfășurare a ofertei de cursuri.
  • Centralizează procedurile departamentului și alte documente de interes general.
  • Urmărește modificările apărute în legislație privind autorizarea și organizarea de cursuri de formare continuă și asigură actualizările necesare în vederea derulării activității.
  • Analizează oportunitățile de lansare de noi cursuri pe piață.
  • Sesizează și propune corecții/metode de armonizare și simplificare a procedurilor de lucru.
  • Înlocuiește directorul (locțiitor) în ședințele de top management, atunci când acesta nu poate participa.

 

Actele necesare  înscrierii la concurs:

 

CONCURSUL CONSTĂ ÎN: INTERVIU.

Dosarele de concurs se depun la Departamentul  Resurse Umane, până la data de 15.03.2024, între orele 8.00- 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..  

Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.

Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii “Danubius” din Galaţi: www.univ-danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 116

 

 [DOCUMENTE UTILE]

Nota informare recrutare candidati

Formular consimtamant_pastrare CV candidati

 


Știri recente

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.