fbpx
Studenti si profesori de la Drept, prezenti la Conferința "Standarde ZEB: revizuirea EPBD și noi perspective asupra eficienței energetice în sectorul clădirilor” - ediția a VI-a

Conferința "Standarde ZEB: revizuirea EPBD și noi perspective asupra eficienței energetice în sectorul clădirilor” - ediția a VI-a, organizată de Comisia pentru Mediu și Echilibru Ecologic, în colaborare cu Comisia pentru Industrii și Servicii, Comisia pentru Politică Externă și Subcomisia Dezvoltare Durabilă a Camerei Deputaților, coordonata de dna. Oana-Marciana Özmen, Secretar al Comisiei pentru Industrii și Servicii, in 22 aprilie, i-a avut ca invitati speciali pe studentii anului I ai Facultatii de Drept, impreuna cu Conf. univ. dr. Andy Pusca, Presedintele Consiliului de Administratie al Universitatii Internationale Danubius si cu Asist. univ. drd. Varvara Coman.

Evenimentul s-a desfasurat sub forma unei dezbaterii tema eficienței energetice din perspectiva celor mai recente reglementări din domeniu la nivel național și european, precum:

  • Revizuirea Directivei privind Eficiența Energetică în Sectorul Clădirilor (EPBD)
  • Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 372/2005 privind performanța energetică a clădirilor aflată în prezent în dezbaterea Parlamentului României.

 


TESTE PSIHOMETRICE ȘI TEHNICI PROIECTIVE NECESARE ÎN EVALUAREA PERSONALITĂȚII – CURS P2 – PRACTIC

Asociația Centrul de Consiliere și Dezvoltare Personală AvataRO organizează în colaborare cu Universitatea Internațională Danubius din Galați, cursul P2- PRACTIC DE TESTE PSIHOMETRICE ȘI TEHNICI PROIECTIVE NECESARE ÎN EVALUAREA PERSONALITĂȚII.

Acest curs se adresează psihologilor, psihoterapeuților, consilierilor școlari, cadrelor didactice, consilierilor pentru dezvoltare personală, consilierilor de orientare profesională, medicilor psihiatri, asistenților sociali, studenților și tuturor celor implicați în evaluarea psihologică a copiilor, adolescenților și adulților.

Beneficiile participării la acest curs includ dobândirea de informații și abilități practice în utilizarea testelor proiective, îmbinate cu tehnicile de imagerie mentală. Aceste cunoștințe vă vor permite să vă dezvoltați personal și să utilizați aceste instrumente în domeniul dvs. profesional, în special în contextul educațional.

Cursul este interactiv, oferind acces la studii de caz prezentate de trainer, pentru a vă ajuta să înțelegeți teoria și practica într-un mod captivant. Veți lucra la stabilirea obiectivelor pe termen scurt și lung, elaborând un program de intervenție eficient.

Tehnicile de imagerie mentală dirijată reprezintă metode unice de explorare a stării emoționale actuale, adresându-se conștientului și inconștientului pentru identificarea problemelor subiacente.

 

Coordonator și Formator:

Roxana Rohan – Psiholog- Psihoterapeut Specialist -Psihoterapie Pozitivă, Experentiala, Cognitiv - Comportamentala, Hipnoterapeut, Coach - NLP Terapeut Somatic, Șaman, Terapii energetice - Biorezonanță Magnetică și Interpretare Somatică - Consilier pentru Dezvoltare Personală, Formator, Psihopedagog, Președinte Asociația Centrul de Consiliere si Dezvoltare Personala - AvataRO- formare profesională - acreditată ANC - Autoritatea Națională a Competențelor. Experienţă de peste 18 ani în psihoterapie – copii, adolescenţi şi adulţi- individuală/de familie, organizator şi formator workshop-uri,organizator şi facilitator tabere și module outdoor - dezvoltare personală copii şi adulţi, trainer cursuri de perfecţionare şi specializare adulţi, coordonator practică psihologică, Președinte Asociația Centrul de Consiliere si Dezvoltare Personală AvataRO.

  • Cursul se află în catalogul SEAP/SICAP la poziția CPV -- 79998000-6
  • Data: 15 iunie 2024
  • Interval orar: 9:30 - 18:30
  • Structura cursului: prezentarea testelor, cu însușirea cunoștintelor de aplicare a lor și sesiuni de interpretări de teste – studii de caz.
  • Locaţia: sala A38, Universitatea Internațională Danubius, Galaţi
  • Certificat de participare: fiecare participant va primi un certificat util la CV-ul prefesional. Studenții care nu sunt încă atestați ca psihologi în cadrul Colegiului Psihologilor din România sau studenții de la alte specializări, vor primi adeverință de participare 30/60 ore din partea Asociației Centrul de Consiliere și Dezvoltare Personală AvataRo, utilă în programul de practică.
  • Costul cursului: – 300 lei/persoana, minim 10 persoane.

În prețul cursului sunt incluse: activitatea de training, suportul de curs – mapa electronică, materiale, coffee break-uri, certificatul de participare.

  • Înscrieri și informații suplimentare: 0733180466

 

 


Curs de competențe antreprenoriale

TIP CURS: FORMARE CONTINUĂ

TIP PROGRAM: SPECIALIZARE

DURATA DE PREGĂTIRE (NR. ORE): 60

 

Cursul de competențe antreprenoriale este acreditat, necesar pentru programele de accesare de fonduri cum ar fi Start-UP Nation sau Femeia Antreprenor.

Dacă dorești să îți dezvolți abilitățile de antreprenor și să-ți construiești propria afacere de succes cursul nostru de competențe antreprenoriale este partenerul perfect. Vei învăța elemente esențiale precum planificarea afacerii, marketingul, gestionarea financiară, comunicarea eficientă și multe altele. Vino alături de noi și pregătește-te să devii un antreprenor de top!

Condiții de îndeplinit:

  • absolvent de studii medii sau superioare, în momentul înscrierii la programul de formare;
  • pregătirea și susținerea unui proiect la finalul programului de formare, tematica fiind stabilită de trainer.

Ce veți învăța în cadrul modulelor de pregătire teoretică și practică:

  • Gândire strategică și analitică
  • Cunoștințe financiare și de planificare
  • Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor
  • Abilități de management și leadership
  • Abilități de networking

Însușirea de noțiuni vă vor permite:

  • identificarea oportunităților existente pe piață și a surselor de finanțare pentru dezvoltarea propriei afaceri;
  • îmbunătățirea capacității de a pune ideile în practică, respectiv inițierea și dezvoltarea propriei afaceri;
  • întocmirea unui plan de afaceri;
  • identificarea priorităților organizației;
  • planificarea și organizarea propriei activități.

Documente necesare încrierii:

  • Copie carte de identitate;
  • Copie certificat de naștere;
  • Copie certificat de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
  • Copie după diplomă/adeverință studii medii.
  • Formular de înscriere disponibil aici

 

 Perioada transmitere documente necesare înscrierii: 25.04.2024- 19.05.2024

Înscrierea se face în baza formularului de înscriere completat cu majuscule, semnat, scanat și transmis prin e-mail în atenția d-lui Sorin Midoi, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Taxă curs: 700 lei, se va plati integral in perioada: 20.05.2024- 24.05.2024

Perioada derulare curs: 07.06.2024 – 30.06.2024 (in zilele de weekend)

Dată examen: 04/05.07.2024

 

Cursul este autorizat, recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale și de Ministerul Educației și Cercetării, util pentru aplicarea la programele de finanțare Start-UP Nation sau Femeia Antreprenor.

 

Pentru informații suplimentare vă rugăm frumos să transmiteți un e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

 

Formular de înscriere


Seminar de Perfecționare Vocațională SmartFIN@ISF & Laboratorul Academic A.S.F. la Universitatea Danubius din Galaţi – 16 aprilie 2024

Institutul de Studii Financiare și Autoritatea de Supraveghere Financiară în parteneriat cu Universitatea Danubius din Galaţi vă invită în data de 16 aprilie 2024, ora 15:30 la Seminarul de Perfecționare Vocațională SmartFIN@ISF &; Laboratorul Academic A.S.F. Seminarul cuprinde prezentări interactive pe subiectul investiţiilor inteligente şi piaţa asigurărilor.


Invitați speciali la sesiunea din 16 aprilie:

Ieronim ȘTEFAN – Coordonator al Departamentului de Educație Financiară din ISF

Paul DUMITRU – lucrează în cadrul Autorității de Supraveghere Financiară, Serviciul de Monitorizare și Educație Financiară. Cu o carieră care se întinde pe parcursul a peste 20 de ani (din care 15 ani în asigurări) domnul Dumitru a lucrat pentru diverse companii multinaționale și locale în servicii financiare corporative și antreprenoriale unde a deținut mai multe poziții manageriale atât la nivel local cât și regional (în Europa Centrala și de Est). Este absolvent, șef de promoție, al Politehnicii din București, deține un doctorat din partea Manchester Metropolitan University (UK), un MBA (ASE / University of Ottawa) și este Chartered Property and Casualty Underwriter, o certificare în asigurări din partea The Institutes (US).

Roxana BĂLUȚĂ - Coordonator Programe și Specialist Asigurări Viață și Sănătate în UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România și are o carieră de peste 15 ani în asigurări, din care 8 ani de experiență extinsă în remodelarea și îmbunătățirea proceselor operaționale, dar și în dezvoltarea de produse de asigurare. Înainte de se alătura asociației profesionale a asigurătorilor, Roxana a fost responsabilă de managementul proiectelor în cadrul uneia dintre cele mai cunoscute companii din industrie. În prezent, Roxana gestionează mai multe programe în cadrul UNSAR, coordonând totodată activitatea grupului de Marketing, Comunicare și PR, a celui de Digitalizare și Inovație, dar și Secțiunea Asigurări de Viață și Sănătate. 

Link de conectare - https://meetings.univ-danubius.ro/rooms/a28-yhc-l4c-ttv/join

 


Știri recente

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.