Lansarea proiectului: LeNetEco 2 - Establishment of Learning Network  for the consolidation effort of joint environmental  control and monitoring in the Black Sea Basin 2

eu header

 

Universitatea Danubius din Galați, anunță că în perioada 28-30 octombrie 2020 s-a lansat proiectul LeNetEco – Establishment of Learning Network for the consolidation effort of joint environmental control and monitoring in the Black sea Basin 2 finanțat prin Programul Operațional Comun Bazinul Mării Negre2 2014-2020 al cărui obiectiv principal este îmbunătățirea monitorizării comune a mediului. Evenimentul a avut loc în Sala Senatului de la adresa Bulevardul Galați Nr.3 Universitatea Danubius Galați și a fost susținută în format hibrid.

Această conferință de lansare este primul eveniment organizat in cadrul proiectului și marchează demararea acestuia în regiunea RO-MD-UA-BG, de către toți partenerii implicați în proiect:

  • Universitatea Danubius din Galați (România)
  • Agenția pentru Dezvoltare Durabilă și Integrare europeană ”Euroregiunea Dunărea de Jos” (Ucraina)
  • Universitatea Națională Politehnică din Odesa (Ucraina)
  • Universitatea ”Profesor Dr. Asen Zlatarov” (Bulgaria)
  • Asociația de Cooperare Transfrontalieră Euroregiunea ”Dunărea de Jos” (România)
  • Centrul de Consultanță Ecologică Cahul (Republica Moldova)

Pe parcursul celor 24 de luni de implementare, august 2020 – iulie 2022, cei șase parteneri vor înființa o platformă web educativă, menită să ridice nivelul de conștientizare și cunoaștere a publicului în domeniul activităților de mediu. Va fi implementată Harta electronică (e-Map) care va permite monitorizarea de mediu și care va include informații despre nivelul poluării râurilor din Bazinul Mării Negre (BSB). Cursuri vor fi accesibile atât cadrelor didactice, elevilor și studenților, autorităților locale si ONG-urilor. Acestui grup internațional are misiunea să facă schimb de informații și cunoaștere despre monitorizarea de mediu in țările din Bazinul Mării Negre.

 

Pandemia generată de virusul SARS CoV2 (Covid19) a impus luarea măsurilor suplimentare pentru a asigura siguranța tuturor participanților. In consecință, conferința s-a desfășurat in sistem hibrid, partenerii din Bulgaria fiind prezenți în format online în cadrul discuțiilor.

 

Proiectul are o durată de 24 de luni. Bugetul proiectului are o finanțare în valoare totală de 773 030.00 Euro echivaletul a 3766279.46 ron

Grant: 711 187.60 Euro (92%) echivalentul a 3464977.105 ron și  Co-finanțare: 61 842.40 Euro (8%) echivalentul a 301302.35 ron

eu footer


DEPARTAMENTUL DE RELAȚII INTERNAȚIONALE – Recomandări privind deplasările în străinătate

Departamentul de Relatii Internationale al Universitatii Danubius recomandă tuturor membrilor Comunității Adacademice Danubius ca în procesul de pregatire a deplasărilor în străinătate să consulte Lista statelor cu risc epidemiologic ridicat, precum și site-ul Re-Open EU, care oferă informații actualizate frecvent, pe baza datelor Centrului European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC), privind evoluția pandemiei de COVID-19.


Rezultate selecție grup țintă  – cursanți din învățământul preuniversitar –  aferente proiectului   “Învățământ terțiar inovativ corelat cu strategia de dezvoltare inteligentă” – ITI  cod proiect: 121659

header ue

PROIECT COFINANȚAT DE UNIUNEA EUROPEANĂ DIN FONDUL EUROPEAN STRUCTURAL ȘI DE INVESTIȚII PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020

Axă prioritară

6 - Educație si competențe

Prioritatea de investiție 10.ii Îmbunătățirea calității și eficienței și accesul la învățământ prin creșterea nivelului de competențe al personalului didactic în ceea ce privește conținutul educațional inovator și resursele de învățare moderne și flexibile și prin diversificarea ofertelor educaționale corelate cu nevoile pieței muncii din sectoarele economice/ domeniile identificate prin SNC în vederea creșterii participării și a nivelului de educație, în special pentru grupurile defavorizate

Obiectiv specific

Operațiune compozită OS. 6.7, 6.9, 6.10

Titlu proiect

ÎNVӐŢӐMÂNT TERŢIAR INOVATIV CORELAT CU STRATEGIA DE DEZVOLTARE INTELIGENTӐ

Nr. contract finanțare

POCU/320/6/21 - 121659

Rezultate selecție grup țintă

– cursanți din învățământul preuniversitar –

aferente proiectului 

“Învățământ terțiar inovativ corelat cu strategia de dezvoltare inteligentă” – ITI

cod proiect: 121659

 

Nr. crt.

Cod participant conform proces verbal ref. evaluare și selecție dosare de candidatură

Respectarea cerințelor privind

Observații

Rezultat selecție

conținutul dosarului de candidatură

criteriilor de eligibilitate

1.

121659-13

Dosar complet

DA

-

ADMIS

2.

121659-14

Dosar complet

DA

-

ADMIS

3.

121659-15

Dosar complet

DA

-

ADMIS

4.

121659-16

Dosar complet

DA

-

ADMIS

5.

121659-17

Dosar complet

DA

-

ADMIS

6.

121659-18

Dosar complet

DA

-

ADMIS

7.

121659-19

Dosar complet

DA

-

ADMIS

8.

121659-20

Dosar complet

DA

-

ADMIS

9.

121659-21

Dosar complet

DA

-

ADMIS

10.

121659-22

Dosar complet

DA

-

ADMIS

11.

121659-23

Dosar complet

DA

-

ADMIS

12.

121659-24

Dosar complet

DA

-

ADMIS

13.

121659-25

Dosar complet

DA

-

ADMIS

14

121659-26

Dosar complet

DA

-

ADMIS

15.

121659-27

Dosar complet

DA

-

ADMIS

16.

121659-28

Dosar complet

DA

-

ADMIS

17.

121659-29

Dosar complet

DA

s-a retras din motive personale

RETRAS

18.

121659-30

Dosar complet

DA

s-a retras din motive personale

RETRAS

19.

121659-31

Dosar complet

DA

-

ADMIS

20.

121659-32

Dosar complet

DA

-

ADMIS

21.

121659-33

Dosar complet

DA

-

ADMIS

22.

121659-34

Dosar complet

DA

-

ADMIS

23.

121659-35

Dosar complet

DA

-

ADMIS

24.

121659-36

Dosar complet

DA

-

ADMIS

25.

121659-37

Dosar complet

DA

-

ADMIS

26.

121659-38

Dosar complet

DA

-

ADMIS

27.

121659-39

Dosar complet

DA

-

ADMIS

28.

121659-40

Dosar complet

DA

-

ADMIS

29.

121659-41

Dosar complet

DA

-

ADMIS

30.

121659-42

Dosar complet

DA

-

ADMIS

31.

121659-43

Dosar complet

DA

-

ADMIS

32.

121659-44

Dosar complet

DA

-

ADMIS

33.

121659-45

Dosar complet

DA

-

ADMIS

34.

121659-46

Dosar complet

DA

-

ADMIS

35.

121659-47

Dosar complet

DA

-

ADMIS

36.

121659-48

Dosar complet

DA

-

ADMIS

37.

121659-49

Dosar complet

DA

-

ADMIS

38.

121659-50

Dosar complet

DA

-

ADMIS

39.

121659-51

Dosar complet

DA

-

ADMIS

40.

121659-52

Dosar complet

DA

-

ADMIS

41.

121659-53

Dosar complet

DA

-

ADMIS

42.

121659-54

Dosar complet

DA

-

ADMIS

43.

121659-55

Dosar complet

DA

-

ADMIS

44.

121659-56

Dosar complet

DA

-

ADMIS

45.

121659-57

Dosar complet

DA

-

ADMIS

46.

121659-58

Dosar complet

DA

-

ADMIS

47.

121659-59

Dosar complet

DA

-

ADMIS

48.

121659-60

Dosar complet

DA

-

ADMIS

49.

121659-61

Dosar complet

DA

-

ADMIS

50.

121659-62

Dosar complet

DA

-

ADMIS

 

Întocmit,     

Viorela Laura KOVÁCS – Expert Grup Țintă 1

Rodica MAGEARU – Expert Grup Țintă 2

 

Aprobat,

Alina Beatrice RĂILEANU – Coordonator Partener - Universitatea Danubius din Galați


RESPONSABIL CU PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL - PROGRAM DE FORMARE

 

UNIVERSITATEA DANUBIUS GALAȚI

autorizată de

Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Județului Galați

și înscrisă în

Registrul Național al Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților

 

organizează

programul de formare – SPECIALIZARE

pentru ocupația

RESPONSABIL CU PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Cod COR - 242231

 

CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de

Ministerul Muncii și Protecției Sociale şi de Ministerul Educației și Cercetării

 

 

 

 

Când și unde va avea loc programul de formare?

 

Începând cu luna noiembrie 2020, la sediul Universității Danubius Galați (b-dul Galați nr. 3, amfiteatru). Zilele de desfășurare a programului și orarul aferent vor fi comunicate în timp util.

 

 

Cu cine?

 

dl. Daniel-Mihail Șandru

-profesor universitar la Universitatea din București și la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir;

-fondator și coordonator Centrul de Studii de Drept European al Institutului de Cercetări Juridice „Acad. Andrei Rădulescu” al Academiei Române;

-judecător ad hoc la Curtea Europeană a Drepturilor Omului și arbitru la Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României;

-președinte al Societății de Științe Juridice și al Asociației Române de Drept și Afaceri Europene;

-redactor șef al Revistei române de drept european (Wolters Kluwer).

 

 

Cui se adresează?

 

Directorilor de afaceri sau managerilor care doresc să înțeleagă modul în care cerințele Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR) vor afecta organizația lor, managerilor implicați în /sau răspunzători de respectarea GDPR, cum ar fi managerii de securitate, de protecție a datelor, de securitate a informațiilor, managerii IT, de proiect, de guvernanță corporativă, de risc și de conformitate, consilierii sau consilierii personali ai managerilor, precum și personalului din departamente financiare sau resurse umane.

 

 

 

De ce să particip?

 

Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR), aplicabil în România începând cu data de 25 mai 2018, se referă la Regulamentul UE 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

GDPR impune un set unic de reguli, aplicabil în toate statele membre ale Uniunii Europene.

Conform GDPR, va fi desemnat în mod obligatoriu un Responsabil cu protecția datelor cu caracter personal (Data Protection Officer-DPO) în următoarele entități:

-autoritățile și organismele publice (indiferent de specificul activității desfășurate de acestea și de tipul datelor cu caracter personal prelucrate);

-organizațiile din sectorul privat ale căror activități principale constau în operațiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal care implică monitorizarea periodică și sistematică a persoanelor fizice pe scară largă;

-organizațiile din sectorul privat ale căror activități principale constau în prelucrarea pe scară largă a unor categorii speciale de date cu caracter personal, menționate în mod expres în cadrul GDPR.

 

 

Ce obțin în urma participării la programul de formare?

 

-Dobândirea de informații și concepte specifice domeniului protecției datelor cu caracter personal;

 

-CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale şi de Ministerul Educației și Cercetării

Competențele dobândite și înscrise în suplimentul descriptiv al certificatelor, în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 republicată:

  • Informarea organizației și persoanelor vizate cu privire la drepturile și obligațiile lor în baza legislației privind protecția datelor cu caracter personal
  • Monitorizarea modalității în care organizația respectă legislația privind protecția datelor cu caracter personal și standardele specifice la care organizația a aderat
  • Emiterea de recomandări și oferirea asistenței de specialitate organizației cu privire la interpretarea și aplicarea prevederilor legislației privind protecția datelor cu caracter personal
  • Gestionarea relației cu autoritatea de supraveghere în domeniul protecției datelor cu caracter personal
  • Respectarea principiului obiectivității în domeniul protecției datelor cu caracter personal
  • Asigurarea și gestionarea registrului de evidență al prelucrării datelor cu caracter personal
  • Gestionarea și coordonarea resurselor umane, financiare, tehnice necesare realizării sarcinilor și activităților specifice domeniului protecției datelor cu caracter personal
  • Dezvoltarea profesională continuă în domeniul protecției datelor cu caracter personal
  • Monitorizarea aplicării instrumentelor și metodelor de îmbunătățire a eficacității sistemului de management al securității informației
  • Analizarea și evaluarea riscurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal

 

-CERTIFICAT DE PARTICIPARE eliberat de UNIVERSITATEA DANUBIUS (oferă posibilitatea obținerii de reduceri în cazul participării la alte programe de formare continuă organizate de Centrul de Formare Continuă-Danubius International Business School, Universitatea Danubius din Galați)

 

Condiții de îndeplinit:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
  • vechime în muncă minim 1 an;
  • pregătirea și susținerea unui proiect a cărui tematică va fi stabilită de către traineri;
  • prezența în toate zilele cursului și în ziua examinării stabilită de comisia de evaluare.

 

 

Tarife și reduceri:

Tariful de participare la programul de formare este de 2500 lei/ participant (inclusiv TVA).

Tariful cuprinde participarea la programul de formare, certificarea, materiale informative (în format de hârtie și electronic), suport de curs.

 

-Tariful de participare la programul de formare va fi de 2000 lei/ participant (inclusiv TVA) în cazul în care:

  • participă minim 2 persoane din cadrul aceleiași instituții/societăți/organizații;
  • sunteți absolvent sau frecventați în prezent o formă de învățământ la Universitatea Danubius.

 

 

NUMĂRUL DE LOCURI ESTE LIMITAT

 

 FISA DE INSCRIERE

 

Rezervarea locului se face în baza formularului de înscriere

și a documentelor solicitate în formular,

transmise în atenția d-lui Ciprian BUZATU,

e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  

(nr. telefon 0744213913)

 

 

Persoană de contact pentru detalii suplimentare:

coordonator Centru de Formare Continuă – Danubius International Business School,

d-na Viorela Laura KOVÁCS, tel. 0737616042, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

Purtător de cuvânt - Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.