Liga Studenților “Danubius” și Clubul Sportiv “Danubius” vă invită la festivalul “Art of Love”

În perioada 14 - 24 februarie, Liga Studenților “Danubius” și Clubul Sportiv “Danubius”, în parteneriat cu Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, beneficiind de sprijinul Shopping City Galați, organizează festivalul “Art of Love”.

Evenimentul este dedicat conexiunilor interumane, fie că este vorba de relații de cuplu, relații de prietenie, relația cu tine însuți/însăți sau cu Divinitatea.

Prin intermediul workshop-urilor, al emisunilor TV, al transmisiunilor live și prin intermediul diferitelor activități online și offline, participanții vor avea acces la informații necesare dezvoltarii personale. Vor fi abordate subiecte precum prietenia ca manifestare a iubirii, ce este iubirea necondiționată sau cum te iubești tu pe tine.

Deschiderea “Art of Love” va avea loc în Shopping City Galați, în data de 14 februarie, de la ora 16.00, când studenții din Liga Studenților “Danubius”, alături de sportivii din Clubul Sportiv “Danubius” vor oferi felicitari hand-made și trandafiri doamnelor și domnișoarelor prezente în Mall.

În cadrul festivalului, va fi organizată o serie de workshop-uri dezvoltate de către psihoterapeutul Simona Giușcă, temele abordate fiind ”Te iubesc!... M-ai înțeles?” și ”Arta reconectării în cuplu”.

Zilnic, vor fi lansate întrebări tematice, pe pagina de Instagram a evenimentului. Printre acestea se numără: “Ce este iubirea?”, “Poate iubirea vindeca traumele emoționale?” sau “Ce înseamnă să fii altruist?”.

De asemenea, vor fi difuzate trei emisiuni TV - ”Masculul din ea, Femela din el” – invitat, psihoterapeut Simona Giușcă, ”Erosul poetic oriental” – invitată Conf. Univ. Dr. Alina Beatrice Cheșcă și ”Dragobete, origini și sens” – invitat Conf. Univ. Dr. Gheorghe Lateș.

Toate activitățile vor fi transmise live pe paginile de Facebook și de Instagram ale evenimentului: https://www.facebook.com/art.of.love.festival.


Conferința națională, cu participare internațională, “Repere teoretice și bune practici în psihologie – Ediția I” - prima conferință de psihologie din Galați

Între 7 și 11 aprilie 2021 se va desfășura conferința națională, cu participare internațională, “Repere teoretice și bune practici în psihologie - RTPP 2021”, organizată de Institutul pentru Cercetarea Tulburărilor din spectrul autist și “Prosalvita”, program de prevenire și asistență psihologică și socială a adicțiilor, în colaborare cu Universitatea “Danubius” din Galați.

 

Aceasta este prima conferință de psihologie din Galați, un eveniment proiectat în egală măsură pentru comunitatea academică și pentru practicieni, menit să aducă laolaltă vorbitori cu abordări din fundamentele și bazele psihologiei, acces la ultimele studii, precum și noi tendințe și viziuni în domeniu.

Conferința își propune să reunească specialiști din ramurile psihologiei și psihoterapiei, atât din țară cât și de peste hotare, pentru a pune bazele unei rețele de profesioniști care, sub egida interdisciplinarității, să promoveze bunele practici și rigoarea științifică în diferitele ramuri ale psihologiei.

 

Unul dintre organizatorii evenimentului, Florian Miu, cadru didactic la Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale a Universității “Danubius”, specializarea Psihologie si fondator “Prosalvita” ne-a declarat că “Noi, ca psihoterapeuți, avem nevoie să ne creăm identitatea noastră proprie și vrem ca această conferință, aflată la prima ediție, să devină o tradiție. Invităm cât mai mulți oameni, atât studenți cât și psihologi, să beneficieze de ceea ce vor spune colegii noștri de breaslă”. Întrebat ce aduce nou RTTP 2021 și de ce a fost aleasă Universitatea “Danubius” pentru a găzdui conferința, Florian Miu a spus că evenimentul va furniza noi abordări, facilitând informarea și congruența între psihologi: “Am ales Danubius datorită specializării <<Psihologie>> de unde pleacă viitori profesioniști în domeniu”.

 

Organizatorii conferinței au mai declarat că sunt încântați de suportul academic și de implicarea Universității ”Danubius”, “un actor educațional important, promotor al multor proiecte cu impact social și aport valoric în comunitate. Deschiderea, implicarea și grija pentru creșterea comunității locale ale profesioniștilor de la Universitatea <<Danubius>> ne-au impresionat”.

 

Detalii despre modul de organizare, dar si pentru inscrieri – 0768336000 (Florian Miu, fondator PROSALVITA) sau 0745523227 (Alina Galatanu, fondator Institutul pentru Cercetarea Tulburărilor din spectrul autist).

 

Taxa de participare la Conferința RTTP 2021 este de 200 de lei și poate fi achitată prin virament bancar. 

 

Detaliile contului sunt următoarele:

Asociația "Se Poate Și Altfel"

CIF: 32742644

IBAN: RO20 RNCB 0141 1678 7995 0001

deschis la Banca Comercială Română.

 

Pentru înscriere este nevoie de dovada plății

 

Pentru a participa la conferință, cei interesați sunt rugați să acceseze Formularul înscrierii.

Data limită pentru înscrieri este 31 martie 2021.

 

Alina-Petra Marinescu,

Redactor Departamentul MEDIA

Universitatea Danubius


ÎNGERII SĂ VĂ VEGHEZE DRUMUL SPRE DUMNEZEU, DOAMNA PROFESOR MIRELA ARSITH!

Steagul Universității ”Danubius” este din nou arborat în bernă. Doamna Profesor Mirela ARSITH a rezolvat și ultima problemă a vieții. Un om minunat, blând, discret, cu zâmbetul pe buze indiferent de greutatea zilei, un om pe care îl căutai atunci când trebuia să găsești răspunsul echilibrat. Iubea profesia de dascăl iar dragostea aceasta a fost pe deplin răsplătită de aprecierea imensă a studenților săi. Peste trei decenii de carieră didactică au șlefuit un caracter extraordinar al unei doamne care ne va lipsi enorm. Ne va lipsi filosoful, profesorul, colegul, managerul acestei universități – Decan al Facultății de Comunicare și Relații Internaționale în perioada 2011 – 2016 și Președinte al Senatului Universității ”Danubius” din anul 2016.

Dumnezeu să vă odihnească în pace, doamna Profesor Mirela ARSITH!
Condoleante familiei îndurerate!


COMUNICAT DE PRESĂ  Etapă intermediară în implementarea unui proiect cofinanțat din Fondul Social European pentru dezvoltarea programelor de studii și a culturii antreprenoriale  la Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava

header ue

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020

Axa prioritară nr. 6 - Educație și competențe

Prioritatea de investiții –10.ii. Îmbunătățirea calității și eficienței și accesul la învățământul terțiar și a celui echivalent în vederea creșterii participării și a nivelului de educație, în special pentru grupurile defavorizate

Titlul proiectului “Creșterea calității programelor de studii universitare prin formarea resursei umane și promovarea culturii antreprenoriale în rândul studenților – ProForm”, POCU/379/6/21/124981

Contract de finanțare nr. 37390/27.05.2019

Beneficiar: Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava

 

IANUARIE 2021

 

COMUNICAT DE PRESĂ

Etapă intermediară în implementarea unui proiect cofinanțat din Fondul Social European pentru dezvoltarea programelor de studii și a culturii antreprenoriale

la Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava

 

La Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava continuă implementarea proiectului „Creșterea calității programelor de studii universitare prin formarea resursei umane și promovarea culturii antreprenoriale în rândul studenților – ProForm”, POCU/379/6/21/124981,  în valoare de 6.845.959,60 lei, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020. Liderul de proiect este Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava în parteneriat cu Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa" din Iași, Universitatea din Craiova, Universitatea „Danubius" din Galați, Universitatea „Vasile Alecsandri" din Bacău și SIVECO ROMÂNIA S.A București.

Durata proiectului este de 24 de luni (28 mai 2019 – 27 iulie 2021).

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă combaterea abandonului universitar și creșterea atractivității învățământului terțiar în cadrul a 5 universități partenere din regiunile de dezvoltare Nord-Est, Sud-Est și Sud-Vest Oltenia prin intermediul unui pachet complex de acțiuni care vizează perfecționarea profesională a personalului didactic în scopul furnizării programelor de studii prin metode moderne de predare-învățare dar și în scopul dezvoltării unor oferte educaționale cu grad ridicat de inovare și cu o importantă componentă aplicativă, urmată de elaborarea a 5 cursuri complementare programelor de licența axate pe formarea de competențe antreprenoriale și finalizată cu furnizarea unor noi oferte educaționale împreună cu măsuri de atragere și fidelizare a tinerilor defavorizați în programele de studii terțiare universitare.

Grupul țintă al proiectului include: 83 de profesori care vor dobândi competențe profesionale adaptate sistemelor moderne de educație și vor fi mai pregătiți să-și îndeplinească rolul social; 441 de studenți care vor absolvi învățământul terțiar universitar cu un bagaj de cunoștințe, aptitudini și competențe care să le permită angajarea într-o activitate economică antreprenorială și care vor fi sprijiniți să finalizeze programul de studii la care au fost înscriși (din care 331 persoane vor aparține categoriilor netradiționali/din mediul rural/de etnie roma/CES); 250 de elevi, cu accent pe cei din mediul rural, care vor fi informați despre beneficiile continuării studiilor în învățământul terțiar universitar.

În această etapă de implementare s-a constituit un grup țintă format din 78 de cadre didactice angajate în cadrul universităților partenere. Cadrele didactice au participat la un curs de perfecționare profesională pentru personalul didactic din învățământul terțiar universitar având ca principal scop dezvoltarea și actualizarea permanentă a competențelor didactice specifice și corelarea metodelor didactice moderne cu educația antreprenorială.

De asemenea, la nivelul celor 5  universități partenere, se continuă activitatea de pilotare a cursurilor de antreprenoriat cu importantă componentă aplicativă oferită studenților sub forma unor oferte educaționale complementare programelor de studii. În această etapă de implementare s-a constituit un grup țintă format din 320 de studenți din anii terminali ai ciclului de studii de licență, din care 268 de studenți fac parte din grupuri vulnerabile (din mediul rural, studenți netradiționali și populația roma). Studenții selectați și înscriși în grupul țintă de la cele 5 universități partenere participă la pilotarea ofertelor educaționale pentru formarea competențelor antreprenoriale. Studenții care fac parte din categoriile defavorizate beneficiază de măsuri suplimentare de sprijin constând în sesiuni de consiliere profesională personalizată și sunt sprijiniți prin acordarea unui stimulent financiar tip bursă ”STUDENT ANTREPRENOR”, in valoare de 300 de lei timp de 6 luni, pentru finalizarea programului de studii la care au fost înscriși.

În această perioadă de implementare a proiectului, continuă activitatea de înscriere în grupul țintă format din elevi din mediul rural. Elevii vor participa la campanii de conștientizare privind beneficiile continuării studiilor în învățământul terțiar universitar, vor fi informați despre pilotarea cursului de antreprenoriat organizat în cadrul proiectului și vor primi un pachet cu materiale de promovare cu detalii despre admiterea în învățământul universitar.

Activitatea de informare și publicitate în cadrul proiectului urmărește respectarea cerințelor minime de vizibilitate ale proiectului prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală, atât în ceea ce privește materialele de informare și publicitate, cât și obiectele de inventar achiziționate în cadrul proiectului din fondurile FSE. Pentru mai multe informații referitoare la activitățile desfășurate în cadrul proiectului „Creșterea calității programelor de studii universitare prin formarea resursei umane și promovarea culturii antreprenoriale în rândul studenților – ProForm”, POCU/379/6/21/124981, accesați pagina web dedicată proiectului proform.usv.ro.

 

PERSOANA DE CONTACT

Manager de proiect: Ș.l. dr. ing. Iuliana CHIUCHIȘAN

Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava,

Facultatea de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor,

Clădire C, cam. 304 E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

footer proform


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.