fbpx
SE PRELUNGESC INSCRIERILE PENTRU CURSUL „INSTRUIRE SAGA”

INSTRUIRE UTILIZARE PROGRAM SAGA

Perioadă & locație derulare: 25- 26 martie (ora 9:00- 17:00)

Universitatea Danubius din Galați (bld. Galați, nr. 3)

 

Ce obțin în urma participării la programul de formare?

Programele de software te ajută să îți manageriezi afacerea într-un mod profesionist. SAGA este cel mai utilizat program de contabilitate, iar prin acest ai oportunitatea de a învăța cum să aplici cunoștințele contabile cu ajutorul unui program de contabilitate- gestiune stocuri. Acest curs se adresează categoriilor de utilizatori de nivel începător și intermediar.  

Pe perioada celor 2 zile de curs se vor parcurge următoarele module ale programului:

  1. SAGA C pentru evidenta contabila si de stocuri si permite întocmirea evidenței contabile pentru următoarele tipuri de entități:
  • Microîntreprindere
  • Societate plătitoare de impozit pe profit
  • Persoane juridice fără scop lucrativ (Organizații non-profit).
  1. SAGA P.S. pentru evidență contabilă și de stocuri în partidă simplă.
  2. Introducere în SAF-T.

Pe parcursul cursului vor fi parcurse CEL PUȚIN următoarele aspecte:

  • Preluarea balanței contabile si a soldurilor terților
  • Copierea bazei de date si mutarea acesteia pe un alt computer
  • Operarea intrărilor/ieșirilor si transferuri intre gestiuni valoric globale. Configurare gestiuni
  • Operarea imobilizări
  • Operarea achizițiilor si vânzărilor
  • Emiterea de facturi si chitanțe
  • Operarea achizițiilor si vânzărilor intracomunitare
  • Înregistrarea salariaților și întocmirea statului de plata si a pontajului lunar.
  • Generarea declarațiilor 100, 112, 300, 394
  • Generarea balanței de verificare si a bilanțului contabil.

*Participantii sunt rugati sa vina cu laptop personal pe care vor lucra pe toata perioada cursului, descarcand pe acesta in prima zi softul de contabilitate SAGA SOFT;

https://www.sagasoft.ro/

TAXĂ PARTICIPARE: 450 LEI

Înscrierile se efectuează până la data de 15.03.2023, completarea formularului de mai jos si transmiterea in format scan, impreuna cu o copie a cartii de identitate si dovada platii taxei de participare la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Plata taxei de participare, in valoare de 450 lei se efectueaza prin virament bancar  în contul Universității Danubius Galați, deschis la ING Bank, sucursala Galați – RO87INGB0010000041708911. Pe ordinul de plată vor fi menționate denumirea cursului (SAGA), precum si numele și prenumele participantului la curs.

FORMULAR DE ÎNSCRIERE


 Rezultatele selecției de formatori pentru Proiectul UDIGI

„PNRR: Fonduri pentru România Modernă și Reformată!”

 

APEL selecţie formatori pentru programul postuniversitar ”Pedagogia digitală” în cadrul Proiectului  ”Transformarea digitală și metode inovative de învățare în învățământul gălățean”- UDiGi, Contract de finanțare nr. 14064/ 16.09.2022 -PNRR, Componenta 15: Educație, Granturi pentru digitalizarea universităților

 

Universitatea ”Danubius” Galați organizează selecție pentru 5 posturi de formatori în cadrul Proiectului ”Transformarea digitală și metode inovative de învățare în învățământul gălățean”- UDiGi, Activitatea 4.

Scopul acestei activități este de a contribui la dezvoltarea cunoștințelor și abilităților digitale necesare cadrelor didactice pentru îmbunătățirea procesului de predare, învățare și evaluare în sistem hibrid, printr-un program de formare postuniversitar nou, ”Pedagogia digitală”, cu durata de 375 de ore, 15 ECTS, organizat prin Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic.

 

 I. Criterii de selecție:

a) generale:

- să aibă experiență relevantă în domeniul formării adulților (minimum 5 ani);

- să fie specialist recunoscut în domeniul propriu de activitate, după cum prevede cadrul legal în vigoar

b) specifice (vor fi îndeplinite cumulativ):

- să fie doctor în științe, cadru didactic universitar sau formator;

- să aibă experiență în activități didactice și de formare, minimum 5 ani;

- să dețină competențe didactice / educaționale / pedagogice/ digitale;

- să posede abilități de lucru cu instrumente online/TIC;

- să aibă experiență relevantă în domeniul proiectelor cu finanțare externă (cel puțin o participare într-un proiect, în calitate de grup țintă sau de membru al echipei de  implementare/coordonator);

- să aibă capacitate de analiză și sinteză; capacitate de planificare și monitorizare; capacitate de comunicare și relaționare.

II. Documente necesare pentru înscrierea în procesul de recrutare și selecție:

1. Scrisoare de intenție;

2. Copie după cartea de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

3. Curriculum vitae în format europass, semnat și datat;

4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor (diploma de licență, doctorat) ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;

5. Cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere potrivit căreia nu are antecedente penale, urmând să prezinte cazierul judiciar în original la angajare;

6. Adeverință medicală, care atestă starea de sănătate corespunzătoare, postului solicitat.

Lipsa documentelor, neconcordanța între informațiile din dosar și documentele solicitate candidaților, depunerea acestora la altă adresă decât cea indicată în anunț sau după termenul limită precizat atrag automat excluderea/ respingerea dosarului candidatului.

III. Informații privind modalitatea de depunere a documentelor necesare:

Dosarele de înscriere se depun la sediul Universității ”Danubius” Galați, Bd. Galați nr.3, 800654, Galați, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, sala A 33 sau se trimit prin poștă la adresa menționată mai sus.

Informații suplimentare: e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; Tel. 0733180170; Tel. 0372361230

IV. Calendar selecție formatori:

Nr. crt.

Etapa

Perioada

1

Depunerea dosarelor

22-28 februarie 2023

2

Verificarea dosarelor

1-3 martie 2023

3

Afișarea listei cu candidați admiși

3 martie 2023

4

Depunerea contestațiilor*

6 martie 2023, ora 16

5

Soluționarea contestațiilor

7 martie 2023, ora 16

6

Afișarea listei cu candidați admiși în urma soluționării contestațiilor

7 martie 2023, ora 16

*Eventualele contestații se trimit pe e-mail în termen de cel cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatelor selecției, la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


 

REZULTATELE SELECȚIEI FORMATORILOR
Proiectul UDiGi - ”Transformarea digitală și metode inovative de învățare în învățământul gălățean”
REZULTATELE SELECȚIEI FORMATORILOR ÎN URMA SOLUȚIONĂRII CONTESTAȚIILOR
Proiectul UDiGi - ”Transformarea digitală și metode inovative de învățare în învățământul gălățean”


 


Invitati de la Ambasada SUA , U.S. Army si Armata Romana, la Universitatea Danubius

Pe 22 martie, incepand cu ora 9.30, in Aula Magna a Universitatii Danubius, reprezentanti ai Ambasadei SUA in Romania, ai U. S. Army Civil Affairs 1814, dar si ai Batalionului 1 Cooperare Civil - Militara se vor intalni cu studentii, masteranzii, cadrele didactice si absolventii danubieni, intr-un eveniment de informare publica, avand ca tematica generala contextul geopolitic actual.
Evenimentul este moderat de Rectorul UDG, profesorul american Steve O. Michael, si isi propune sa raspunda intrebarilor membrilor comunitatii danubiene despre cum crede SUA ca se va termina  razboiul din Ucraina; despre importanta Parteneriatului Strategic dintre NATO, Romania si SUA; cum poate sprijini Ambasada SUA studentii danubieni care doresc sa studieze si in America. 
La aceasta intalnire sunt asteptati sa participe si elevi si profesori de liceu din Galati si Braila, tematicile abordate fiind de interes mai ales pentru liceenii din clasele terminale care isi doresc sa-si continue studiile in universitati din SUA.
Participarea se face numai pe baza rezervarii locului in sala, la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr de telefon 0733180466 - Oana Draganescu, Manager de Comunicare, Universitatea Danubius. 
 

LABORATOR ACADEMIC - GREEN FINANCE

Marți, 28 februarie începând cu ora 16:00, Universitatea Danubius în parteneriat cu Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) organizează Laboratorul Academic cu tema „Green Finance”.

CATEGORIE:

Piața de capital / Public larg / Wellness

DESCRIEREA WORKSHOP-ULUI

  1. Definiția Green finance și taxonomie
  2. Legătura între Green Finance și Sustainable Finance.
  3. Finanțare directă vs. finanțare indirectă.
  4. Părți implicate în definirea Green Finance.
  5. Instrumente financiare de tip Green Finance: obligațiuni, acțiuni, asigurări.

SUMAR WORKSHOP

Finanțele ecologice sau instrumentele financiare verzi (engl. „green finance”) sunt importante, deoarece promovează mecanismele și serviciile financiare către dezvoltarea și implementarea de modele de afaceri durabile, investiții, proiecte și politici comerciale, economice, de mediu și sociale. Actualul workshop prezintă principalele aspecte legate de Green finance, de instrumente financiare caracteristice și de părțile implicate în această zonă financiară.

OBIECTIVELE WORKSHOP-ULUI

Să ofere participanților:

  1. Informații despre Green Finance – definiție, taxonomie, legătura între Sustainable și Green Finance.
  2. Descrierea principalelor instrumente financiare de tip Green Finance.

GRUP ȚINTĂ

Workshop-ul se adresează în principal, dar nu limitativ:

  • Salariaților societăților (microîntreprinderi, IMM-uri, corporații etc.), persoanelor care realizează venituri asimilate salariilor, venituri din activități profesionale sau agricole, persoanelor care acționează în baza unor contracte de mandat sau de management, precum și persoanelor care acționează ca propriul angajator, indiferent de obiectul de activitate al acestora și indiferent de nivelul studiilor, veniturilor etc.
  • Angajatorilor (societăți), indiferent de obiectul lor de activitate. Angajatorii pot fi reprezentați fie de management, fie de salariați din cadrul departamentelor de resurse umane, financiar, marketing, vânzări, operațional etc., în calitate de reprezentanți ai angajatorului.

 

Link pentru conectare: https://meetings.univ-danubius.ro/b/joh-ktt-fzy-dga

 

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR

 




Știri recente

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.