fbpx
PREÎNSCRIERILE LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ AU ÎNCEPUT DEJA!

In cadrul Universitatii Danubius, se deruleaza deja programul de preînscriere la toate programele de licenta, pentru toate formele de învățământ, direct pe platforma online www.admitere.univ-danubius.ro!
Toti viitorii studenti danubieni isi pot incarca documentele necesare acestei etape direct in site ul de admitere https://admitere.univ-danubius.ro/inscriere, si, ulterior, cand vor intra in posesia diplomei/ adeverintei de bacalaureat, isi pot completa dosarul de admitere.

Preinscrierea se poate face in perioada

1 MARTIE - 23 IUNIE
2 - 31 AUGUST
si
3 IULIE – 25 IULIE
1-22 SEPTEMBRIE
iar admiterea propriu-zisa va avea loc in perioada
26 IULIE - 31 IULIE
25-29 SEPTEMBRIE!

PROGRAME DE LICENTA

FACULTATEA DE DREPT
https://www.univ-danubius.ro/facultatea-de-drept/prezentare

FACULTATEA DE STIINTE COMPORTAMENTALE SI APLICATE
PSIHOLOGIE
ASISTENTA SOCIALA
INFORMATICA
https://www.univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-comportamentale-si-aplicate/prezentare-psihologie-si-stiinte-comportamentale-si-aplicate

FACULTATEA DE COMUNICARE SI RELATII INTERNATIONALE
COMUNICARE SI RELATII PUBLICE
MEDIA DIGITALA
RELATII INTERNATIONALE SI STUDII EUROPENE
https://www.univ-danubius.ro/facultatea-de-comunicare-si-relatii-internationale-prezentare/prezentare-comunicare

FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE SI ADMINISTRAREA AFACERILOR
CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE
FINANTE SI BANCI
ECONOMIA COMERTULUI, TURISMULUI SI SERVICIILOR
https://www.univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-economice/prezentare

PREINSCRIERI - https://admitere.univ-danubius.ro/
Detalii despre etapa de PREINSCRIERE se pot obtine de la Departamentul ENROLLMENT - enrollment@univ-danubius. ro sau la 0775 278 617.
SUCCES!


Buletin Informativ Cultural

Paști sau Paște.
Incursiunea sacramentală

Anul 2023 se arată generos cu viețuitorii spațiului european și nu numai. Calendarul ne-a blagoslăvit cu patru rânduri de paști, momentan fiind în plină derulare fenomenul pascal în condordanță sau dizarmonie cu vremea extrem de capricioasă. Ploi interminabile, zăpezi troienite peste case și drumuri, inundații și vijelii tulbură câte putin bucuria simplă a sărbătorilor de Prier. Dincolo de vicisitudinile meteorologice, omul credincios are șansa contemplării sacrului, ceea ce-l face să uite de răul abătut peste lume.

Întâiul Paști, pe care-l avem în vedere, e cel evreiesc, sărbătoarea de Pesach fiind primită cu bucurie de credincioșii iudaici, tot mai puțin numeroși în spațiul românesc. Evenimentul celebrat de aceștia este ieșirea din robia egipteană, trecerea mării și rătăcirea ulterioară prin pustiu sub îndrumarea lui Moise vreme de 40 de ani, ca să se producă schimbul de generații și uitarea mentalității de sclavi, obligatorie în Tărâmul Făgăduinței. Sinagogile răsună de cântările care celebrează evenimentul întemeietor de nouă rânduială, pusă sub semnul Cărților sfinte.

Al doilea Paști este cel catolic și coincide cu sărbătoarea de Florii a ortodocșilor. Comunitățile catolice și protestante celebrează învierea christică și biruința luminii asupra întunericului. Credincioșii așteaptă în biserici și catedrale într-un întuneric simbolic momentul biruinței luminii la miez de noapte și o celebraza prin lumânări aprinse și salutul de bucurie „Christos a Înviat”. În fiecare an cu neconcordanță a Paștelor catolice cu cele ortodoxe reînvie vechea dispută postschismatică și îndemnul în van al reunirii celor două biserici surori. Orgoliile teologice și alte interese fac zadarnică orice tentativă de raționalitate.

Al treilea Paști e cel ortodox, mult mai prezent în spațiul public datorită numărului mult mai mare de creștini arondați ortodoxiei. Urarea christică, rostită cu emfază sau simplă bucurie, s-ar cere asumată printr-o decodificare adecvată. Sensul Învierii nu se rezumă la un act miraculos, ci are în vedere un sens mai profund decât cel din creștinismul cosmic, sugerat și de pictura bisericească. Spiritul lui Iisus Nazarineanul a înviat după cei 400 de ani ce despart crucificarea sa de momentul scrierii Bibliei în cetatea Alexandriei. Ritualul creștin ortodox lasă să se înțeleagă doar o renaștere fizică, în locul celei spirituale.

Al patrulea Paști e cel al ortodocșilor de rit vechi, celebrat două săptămâni mai târziu decât cel ecumenic. Evenimentele recente ne-au tulburat liniștea, când știrile alarmante venite din Ucraina vecină invocau violențe nemaivăzute contra preoților români din zona Cernăuți, afiliați Patriarhiei Moscovei. Tulburările s-au mai domolit, astfel că toți creștinii ortodocși pot primi în pace spirituală lumina Învierii.

N.B.: O precizare filologică, demnă de a fi luată în seamă. Forma „paștiˮ e de singular, iar „pașteˮ e forma corectă de plural. Chiar dacă unii le mai confundă, urarea noastră către colegi e cea de

Hristos a Înviat!


Editura Universitară Danubius, Biblioteca Universitară Benone Pușcă și Departamentului Media
George Lateș


FINAL DE CURS - SOCIAL MEDIA ACCOUNT MANAGER

Branding, PR, strategii, tactici, planificări, instrumente de utilizare Facebook Meta, Canva, acestea au fost câteva dintre subiectele pe care cursanții noștri le-au abordat în perioada 28.03 -05.04, alături de formatorul, Gabriel Ursan, blogger și Marketing Manager aBeauty Clinique, care este de asemenea și student în anul I, al Facultății de Comunicare și Relații Internaționale, specializarea Comunicare și Relații Publice din cadrul Universității Danubius. Participanții au descoperit tainele social media și au experimentat viața unui creator de conținut, în cadrul cursului de Social Media Account Manager.

Job-ul de social media manager este unul relativ nou, apărut în ultimii ani ca urmare a creșterii utilizatorilor de social media, dar și a evoluției tehnologice. Astfel, această profesie a început să fie extrem de căutată și îndrăgită de tineri.

La finalul cursului am dorit să aflăm și părerea formatorului nostru, Gabriel Ursan: „Pentru mine a fost o experiență foarte plăcută și mă bucur că am avut ocazia să lucrez îndeaproape cu oameni care doresc să se dezvolte și să afle mai multe despre bunele practici social media și ale succesului online în general.

Consider că alfabetizarea digitală este extrem de importantă în zilele noastre și că în acest proces nu este necesară doar cunoașterea utilizării unui computer sau a unui smartphone, ci și înțelegerea și utilizarea rețelelor sociale sau a platformelor online în general.

Dincolo de crearea unui cont pe o rețea socială și postarea acolo, care e doar vârful iceberg-ului, înțelegerea strategiilor, tacticilor și a proceselor psihologice este vitală pentru a avea succes în mediul digital. Recomand oricărei persoane, indiferent de nivelul de experiență, să îndrăznească să învețe mai multe despre acest subiect pentru că dacă nu dispare electricitatea și internetul prea curând, va avea multă vreme de trăit cu el și ”în el”.”

Cursanții noștri au simțit cum este să fie „în pantofii” unui social media manager și s-au confruntat cu provocările principale ale acestuia: generarea de engagement, publicarea de conținut unic și convingător, identificarea și atragerea publicului țintă și creșterea traficului.  

Rolul principal al unui social media manager este să se ocupe de platformele de social media ale unor branduri și nu numai, însă, odată cu trecerea timpului acesta a devenit și mai complex de atât. La sfârșitul zilei, însă, indiferent de provocările care pot apărea pe parcurs, să lucrezi în social media este distractiv și cu siguranță generează și satisfacții.

De asemenea, o parte din cursanții noștri au avut și câteva cuvinte de transmis atât formatorului, cât și Universității Danubius pentru inițiativă:

„În calitate de participant la cursul de Social Media organizat de către Universitatea Danubius, doresc să vă transmit sincerele mele mulțumiri și aprecieri pentru experiența educațională excelentă pe care am avut-o.

Gabriel Ursan, specialist și profesionist în marketing online, a fost un profesor excelent și un lider inspirațional în ceea ce privește dezvoltarea de competențe în domeniul social media. Am fost încântată să învăț de la el, iar prezentarea lui a fost clară, captivantă și informativă.

În calitate de cursant, am reușit să îmi dezvolt abilitățile și cunoștințele cu privire la gestionarea platformelor de social media și strategiile de marketing online. Cursul mi-a oferit un cadru solid pentru a practica în acest domeniu și sunt recunoscătoare pentru toate resursele și suportul pe care le-am primit.

Încă o dată, mulțumesc echipei Universității Danubius și domnului Gabriel Ursan pentru timpul și eforturile depuse pentru organizarea acestui curs și pentru sprijinul acordat. A fost o experiență educativă valoroasă și o oportunitate unică de a învăța de la un expert de top în domeniu.” , Paula Leon.

„Pentru mine a fost o experiență frumoasă, chiar am învățat foarte multe lucruri noi, pe care am început să le aplic deja în afacerea mea online, iar Gabriel a fost extraordinar, pentru că a reușit să ne explice pe înțelesul tuturor și a știut să ofere soluții pentru fiecare în parte.

Am început să aplic ceea ce am învățat în afacerea mea online, mai ales partea de Canva și Facebook Business.

Sunt recunoscătoare că am avut șansa să iau parte la acest curs și le recomand tuturor, și pe viitor cu siguranță o să mai particip, pentru că este o adevarată oportunitate! Vă mulțumesc!”, Panaite Georgiana.

Departamentul de Formare Continuă și Informare Tehnologică al Universității Danubius mai pregătește și alte cursuri, așadar urmăriți-ne!

Toate detaliile despre programele actuale, taxe, desfășurarea cursurilor și înscrieri se pot obține de la:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


LABORATOR ACADEMIC - DE LA ECONOMII LA INVESTIȚII. PRIMII PAȘI LA BURSĂ

Marți, 11 aprilie începând cu ora 16:00, Centrul de Cercetări privind Dinamica Socio-Economică în Dezvoltare Durabilă (CC-DiSSED) al Universității Danubius în parteneriat cu Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) organizează Laboratorul Academic cu tema „DE LA ECONOMII LA INVESTIȚII. PRIMII PAȘI LA BURSĂ”, susținut de Lector ASF DRAGOMIR Ercean.

Scurtă Prezentare

Diferențierea dintre economii și investiții arată o demarcare clară a profilului individual al unei persoane. Alegerea investițiilor ca metodă potențială de multiplicare a resurselor financiare proprii implică cunoașterea mecanismelor de tranzacționare, a relației cu intermediarul ales. Tipul de investitor al fiecărei persoane este definit de nivelul propriu de toleranță față de risc.

Obiectivele Workshop-ului

  1. Cunoașterea etapelor pe care un investitor trebuie să le parcurgă pentru a tranzacționa.
  2. Recunoașterea tipologiilor investiționale în funcție de profilul de risc.
  3. Învățarea principalelor instrumente financiare.

Adresabilitate (nivel dificultate): general, economie, finanțe, drept

https://meetings.univ-danubius.ro/b/joh-ktt-fzy-dga 

 


Știri recente

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.