fbpx
Chestionar pentru studenți

Stimați studenți

Având în vedere faptul că migrația constituie, în prezent, una din temele europene de interes major, vă adresăm rugămintea să ne sprijiniți în colectarea de informații care să contribuie la reflectarea adecvată la nivel național a atitudinii studenților și a imigraților față de șederea în străinătate, prin completarea următorului chestionar: https://umfrage1.zemit.wi.hs-osnabrueck.de/limesurvey/index.php/761528?lang=ro

Sondajul acesta face parte din proiectul „Deschiderea culturală” – diversitate și competențe interculturale în contextul integrării refugiaților” ( Cult Open | Hochschule Osnabrück (hs-osnabrueck.de) . Proiectul a început ca o colaborare multilaterală între Germania, Republica Cehă, Letonia, Serbia, Ungaria și Slovacia și a fost promovat de Ministerul Federal al Educației și Cercetării din Germania. Mai mulți colaboratori din Ucraina și Spania sunt parteneri de cercetare asociați și iau parte la acest studiu.

Durata completării acestui chestionar este de aproximativ 15 minute. Răspunsurile dvs. sunt tratate în mod anonim și confidențial și vor fi utilizate, exclusiv în activitatea de cercetare a proiectului, doar în scopuri statistice.

Vă mulțumim!


Președintele Consiliului de Administrație al Universității Danubius, vizite de lucru la două universități din SUA

La inceputul lunii mai, Conf. univ. dr. Andy Pusca, Președintele Consiliului de Administrație al Universității Danubius, a avut 2 intalniri de lucru la University of Texas at Arlington si la Jarvis Christian University, Texas, ocazie cu care s-a reintalnit cu profesori si manageri din cadrul acestor doua importante institutii de invatamant superior. In cadrul acestor intalniri de lucru, au fost propuse diverse proiecte educationale pentru studentii si profesorii danubieni, parteneriate comune de cercetare, realizarea de cursuri si traininguri de catre institutiile din SUA pentru cursantii si studentii din Universitatea Danubius, traininguri de specialitate pentru profesorii si personalul administrativ al universitatii noastre.

Parteneriatele cu University of Texas at Arlington si cu Jarvis Christian University, Texas reprezinta pasi extrem de importanti pentru Universitatea Danubius in internationalizare, dar si pentru politica educationala initiata de Rectorul UDG, Prof. univ. dr. Steve O. Michael.

Presedintele Universitatii Danubius vizite de lucru la doua universitati din SUA

Presedintele UDG, Conf. univ. dr. Andy Pusca si-a exprimat increderea ca aceste parteneriate vor aduce importante beneficii pentru universitatea noastra si a declarat: „Mulțumim, Jarvis Christian University, Texas, în special Președintelui si Rectorului pentru primirea călduroasă și pentru ideile de proiecte pe care le-am discutat, pe baza parteneriatului nostru! Multumiri speciale pentru dr. Kenoye Eke, care a fost facilitatorul si persoana de legatura, și dr. William Harvey și dr. Steve O. Michael care conduce parteneriatul, din partea Universitatii Danubius. Vă mulțumim, dragi prieteni de la University of Texas at Arlington pentru minunatele întâlniri pe care le-am avut, pe baza parteneriatului nostru! Suntem Recunoscatori mai ales consilierului nostru internațional, dr. Gabriela Mustata Wilson care este sufletul colaborarii noastre si consilierii noastre pentru activitati studentesti, Ioana Dumitrescu, jucatoare de tenis si studenta UTA la Psihologie. Sunt recunoscător consilierului special româno-american al Universității Danubius, dr. William Harvey și rectorului Universității Danubius, Dr. Steve O. Michael, care au făcut toate acestea posibile. A fost o mare plăcere pentru mine să-i cunosc pe toți prietenii noștri de la UTA și să lucrez împreună cu ei pentru proiectele noastre viitoare!”


ANUNŢ privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de arhivar

Universitatea “Danubius” din Galaţi anunţă scoaterea la concurs a unui post de arhivar.

Condiţii de participare la concurs:
– studii medii sau superioare;
– vechime în muncă - 3 ani (minim);
– gândire analitică, logică, concentrare, bune abilități de comunicare și relaționare, implicare,
seriozitate, inițiativă, abilități de planificare și organizare;
– cunoştinţe de operare pe calculator: Sisteme de operare (operare Windows), Office (WORD,
EXCEL, Internet).

ATRIBUȚII PRINCIPALE:
– să evalueze și să autoevalueze nivelul de pregătire permanent prin comparație cu noutățile din
domeniu;
– să înregistreze documente, planuri, proiecte, rapoarte, studii, alte înscrisuri importante;
– să arhiveze sistematic documentele;
– să verifice, să evidențieze și să ordoneze documente în arhiva universității, pentru o mai bună
optimizare a timpului în vederea găsirii unui document necesar.

Actele necesare înscrierii la concurs:
- copie a actului de identitate;
- curriculum vitae;
- copii ale actelor de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, dacă e cazul);
- copii ale diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări, calificări, etc;
- copia carnetului de muncă, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în
specialitatea studiilor;
- notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal semnată de candidat (click
pentru descărcare)
;
- Formular consimtamant_pastrare CV (click pentru descărcare);

CONCURSUL CONSTĂ ÎN : TEST OPERARE PC + INTERVIU.

Dosarele de concurs se depun la Departamentul Resurse Umane, până la data de 16.06.2023, între orele 8.00- 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
• Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.
Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii “Danubius” din Galaţi: www.univ- danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 116.


ANUNŢ privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de asistent director

Universitatea “Danubius” din Galaţi anunţă scoaterea la concurs a unui post de asistent director.

Condiţii de participare la concurs:
– studii medii sau superioare;
– vechime în muncă - 3 ani (minim);
– disponibilitate, adaptabilitate, capacitate organizatorică și de lucru în echipă;
– cunoştinţe de operare pe calculator: Sisteme de operare (operare Windows), Office (WORD,
EXCEL, Internet);
– obiectivitate în aprecierea şi analiza situaţiilor economice, financiare şi sociale, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare).
– permis categoria B.

ATRIBUȚII PRINCIPALE:
– păstrarea confidenţialităţii şi a secretului profesional privind activităţile ce se desfăşoară în cadrul spaţiului de lucru;
– asigură o bună comunicare cu toate departamentele/birourile universităţii şi transmite în timp corect şi util toate informaţiile;
– răspunde din punct de vedere cantitativ pentru recepţia produselor de la furnizori;
– ţine evidenţa şi urmăreşte buna desfăşurare a cazării cadrelor didactice în camerele de oaspeţi
sau hotel;
– întocmirea foilor de parcurs a autoturismelor aflate în dotarea universităţii
– orice alte activități care țin de suportul operațional și administrativ al activității în cadrul departamentului Logistică.

 

Actele necesare înscrierii la concurs:
- copie a actului de identitate;
- curriculum vitae;
- copii ale actelor de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, dacă e cazul);
- copii ale diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări, calificări, etc;
- copia carnetului de muncă, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în
specialitatea studiilor;
- notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal semnată de candidat (click
pentru descărcare)
;
- Formular consimtamant_pastrare CV (click pentru descărcare);

CONCURSUL CONSTĂ ÎN : TEST OPERARE PC + INTERVIU.

Dosarele de concurs se depun la Departamentul Resurse Umane, până la data de 16.06.2023, între orele 8.00- 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
• Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.
Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii “Danubius” din Galaţi: www.univ- danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 116.


Știri recente

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.