Noutati

PREGĂTIRI PENTRU ZIUA UNIVERSITĂȚII ”DANUBIUS”

 

afis 15 FEBR. 2019

În fiecare an, data de 15 februarie este așteptată cu multă emoție de comunitatea academică Danubius pentru a celebra aniversarea Președintelui – Fondator al Universității ”Danubius” , domnul Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ, eveniment care, prin voința danubienilor, se confundă, firesc și plăcut, cu aniversarea acestei universități.

Sărbătorim, în primul rând, omul deosebit, pe domnul Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ, care a știut să atragă în împlinirea visului său - Universitatea ”Danubius”, colegi buni și valoroși, colaboratori cărora dorește să le mulțumească, și cu această ocazie, în cadrul unei ceremonii de acordare a diplomelor de excelență.

Sărbătorim absolvenți de succes ai acestei Universități, modele de urmat pentru cei ce doresc să îmrbrățișeze o carieră în domeniile Drept, Științe Economice, Comunicare, Psihologie sau Relații Internaționale.

Sărbătorim 27 de ani de existență a Universității ”Danubius”. O universitate internațională și antreprenorială care, prin rigoare, consecvență, perseverență, putere de adaptare și flexibilitate a cunoscut o ascensiune de excelență remarcându-se ca un puternic brand al educației superioare de calitate în mediul academic national și international.

Evenimentul se va desfășura pe data de 15 februarie 2019, începând cu ora 10.30, în Sala Senatului Universității ”Danubius”.

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

TRĂIEȘTE EXPERIENȚA PREDĂRII ȘI FORMĂRII IN STRĂINĂTATE!

 

afis erasmus 2018

08.01.2019

Anunț Selecție Personal Didactic şi Didactic Auxiliar, KA103/2017

ID 2017-1-RO01-KA103-036134

Stimați colegi,

Compartimentul Erasmus+ al Universității Danubius organizează o noua selecție a membrilor personalului academic si non-academic care vor beneficia de burse Erasmus+ de Predare si de Formare în anul universitar 2018-2019 in universitățile din țările membre ale Programului Erasmus+.

Prin intermediul programului Erasmus+, participanții selectați pot preda sau desfășura mobilități de formare la unele din universitățile din țările Programului Erasmus+.

Beneficiile unei experiențe Erasmus+:

Experiența dobândită facilitează dezvoltarea carierei, oferă posibilitatea aprofundării și a învățării unei limbi străine, stimulează dobândirea unor competențe interculturale și acumularea de informații de specialitate, permite contactul cu un nou mediu academic, cu profesorii și cu studenții din universitatea-gazdă cât și descoperirea unui nou spațiu cultural.

Profesorii Erasmus+ au posibilitatea de a fi “ambasadori” ai universității și țării lor, de a dobândi experiență academică și de a face schimb de bune practici cu membrii unei instituții din străinătate.

Pentru anul universitar 2018-2019, Universitatea Danubius a obținut fonduri Erasmus+ suplimentare pentru următoarele activități:

  • mobilități de predare

  • mobilități de formare

Universitățile membre ale programului în care puteți derula mobilități Erasmus+ de predare sau formare sunt:

Bulgaria – Universitatea din Ruse “Angel Kanchev”

Macedonia - Goce Delchev University - Stip

Cehia – Mendel University in Brno

Croația – University of Zagreb

Franţa – Universitatea “Jean Monnet” – Saint-Etienne
Italia – Universitatea din Camerino

Italia – Universitatea din Macerata

Italia – University of Cassino and Southern Lazio

Italia- University of Messina
Grecia – Universitatea din Piraeus

Grecia - National Technical University of Athens N.T.U.A.

Letonia – Riga Stradins University

Letonia - Information Systems Management Institute (ISMA)

Lituania - Alytaus Kolegija University of Applied Sciences

Norvegia - University of Tromsø, The Arctic University of Norway, Campus Alta
Polonia – Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw
Polonia – Philological School of Higher Education in Wroclaw
Polonia – Adam Mickiewicz University, Poznan 
Polonia – Opole University
Polonia – University of Lodz
Polonia – Radom Academy of Economics

Polonia – Janusz Korczak University of Pedagogy in Warsaw

Spania – Universitat Rovira I Virgili

Spania - Universidad Rey Juan Carlos
Slovenia Faculty of Commercial and Business Sciences

Ungaria – University of Szeged

Atenție ! Această listă nu este exhaustivă. În cazul în care doriți sa participați la selecție și să efectuați mobilitatea în cadrul unui alt centru universitar sau altei organizații eligibile, acest lucru este posibil. Vom lua legătura cu organizația respectivă și vom face toate demersurile pentru a vă sprijini.

Pentru buna organizare si derulare a mobilităților Erasmus+ lansam astăzi un nou apel la candidaturi.


Cine poate aplica?

- mobilități de predare: cadrele didactice care desfășoară activități de predare, seminar sau laborator

- mobilități de formare: cadrele didactice si personalul didactic auxiliar şi administrativ

Termen-limită de depunere a dosarului de candidatura: 08.02.2019, la compartimentul Erasmus+, sala A3.

Documentele pe care candidații trebuie să le depună la dosar sunt următoarele:

  • CV-ul (în limba engleză).

  • Teaching/Training Program, pentru mobilitățile de predare/formare, document care trebuie să conțină un plan al activităților propuse de către candidat pentru a fi desfășurate pe perioada mobilității.

Modelul de formular Teaching/Training Program poate fi procurat pe email de la echipa Erasmus+ a Universității Danubius (sau la compartimentul Erasmus+, sala A3, program luni-vineri 08:00 - 16:00).

Documentele dosarului de candidatură, criteriile generale de eligibilitate pentru mobilitățile de predare și de formare Erasmus+, etapele concursului de selecție, precum și modalitatea de contestație, pot fi consultate în procedura de pe pagina intranet.

Pentru mai multe detalii puteți consulta procedura PO-54 - Organizarea și derularea mobilităților Outgoing Erasmus și SEE pentru cadrele didactice și personalul non-academic, pe pagina intranet, sau va rugam să contactați echipa Erasmus+ a Universității Danubius la: compartimentul Erasmus+, sala A3, program luni-vineri 08:00 - 16:00.

Tel: +40757 028 428

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Succes tuturor candidaților!

Echipa Erasmus+

Citeşte mai departe ...

A PLECAT DINTRE NOI PROF. UNIV. DR. AUREL ARDELEAN, RECTOR - FONDATOR ȘI PREȘEDINTE AL UNIVERSITĂȚII DE VEST ”VASILE GOLDIȘ” DIN ARAD

ardelean aurel

AUREL ARDELEAN

(1939-2018)

Comunitatea academică arădeană și comunitatea academică românească sunt mai sărace.

A plecat dintre noi, la vârsta de 79 de ani, un OM, un PROFESOR de excepție, profesorul universitar doctor Aurel ARDELEAN, de numele și de faptele căruia se leagă actul de naștere și existența Universității de Vest ”Vasile Goldiș” din Arad.

Sicriul este depus, începând de astăzi, de la ora 18.00, în Sala Ferdinand a Primăriei Arad unde, la ora 20.00, va avea loc slujba de priveghere.

Pe data de 28 decembrie, omagierea celui care a fost Profesor universitar doctor Aurel ARDELEAN va avea loc în campusul universitar Vasile GOLDIȘ, la ora 19.00 având loc slujba de priveghere iar pe data de 29 decembrie, la ora 13.00, în aceeași locație, va avea loc slujba de înmormântare urmată de înhumarea în cimitirul Pomenirea.

Dumnezeu să îl odihnească între aleșii Săi!

Rector,

Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ

Citeşte mai departe ...

Universitatea „Danubius” din Galaţi scoate la concurs posturi didactice vacante Sem. I, anul univ. 2018/2019

udg angajare sem1 2018 2019

Universitatea „Danubius” din Galaţi scoate la concurs posturi didactice vacante în conformitate cu prevederile Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, ale H.G. nr. 457/2011 privind aprobarea Metodologiei – cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior şi a prezentei Metodologii.

Dosarul de concurs este constituit de către candidat şi se depune la Universitatea „Danubius” din Galaţi, Bulevardul Galaţi Nr. 3, Departamentul Resurse Umane, între orele 9.00-15.00, în perioadele  conform calendarului concursurilor didactice.

Concursurile se vor desfăşura la sediile facultăţilor cu respectarea termenului de înscriere din acest anunţ şi a termenelor legale de desfăşurare a probelor de concurs care vor fi făcute publice pe site-ul web al universităţii şi pe site-ul web al concursului asigurat de M.E.N. www.jobs.edu.ro

LISTA POSTURILOR DIDACTICE VACANTE  SCOASE  LA CONCURS ÎN SEMESTRUL I, ANUL UNIVERSITAR 2018-2019
PE DURATĂ NEDETERMINATĂ

Anunt privind organizare concurs

REZULTATE

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE
Departamentul de Finanțe și Administrarea Afacerilor

Lector universitar, poziţia 26, disciplinele: Limba străină și comunicare de specialitate 1, Limba străină 1 I, Comunicare în audit în limba engleză, Limba străină pentru afaceri.

Comisie concurs
Comisie de soluționare a contestațiilor

Candidat:
Nae Oana-Andreea
CV
Fisa de verificare
Lista de lucrari

FACULTATEA DE COMUNICARE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE
Departamentul de Comunicare și Ştiințe Politice

Anunt privind organizare concurs

REZULTATE

Profesor universitar, poziţia 2, disciplinele: Psihodiagnosticul aptitudinilor și inteligenței; Dimensiunea psihologică în intelligence-ul de securitate.

Comisie concurs
Comisie de soluționare a contestațiilor

Nu s-a inscris niciun candidat.

Conferențiar universitar, poziţia 14, disciplinele: Politici și strategii de securitate în Europa de Sud-Est; Instituții și organizații internaționale de securitate; Fundamentele securității în lumea contemporană.

Comisie concurs
Comisie de soluționare a contestațiilor

Candidat:
Mocanu Mircea
CV
Fisa de verificare
Lista de lucrari

Lector universitar, poziţia 26, disciplinele: Comunicare internă; Multimedia; Comunicarea de criză.

Comisie concurs

Candidat:
Popa Florentina
CV
Fisa de verificare
Lista de lucrari

Lector universitar, poziţia 27, disciplinele: Psihopatologie; Neuroștiințe cognitive și clinice; Psihologia muncii.

Comisie concurs
Comisie de soluționare a contestațiilor

Candidati:

Duvac Ion
CV
Fisa de verificare
Lista de lucrari

Constantin Vasile
CV
Fisa de verificare
Lista de lucrari

Asistent universitar, poziţia 33, disciplinele: Redactare academică în științele comunicării; Introducere în publicitate și analiza discursului publicitar; Comunicare interpersonală și conflict; Gândire critică; Comunicarea de criză;  Arta argumentării și dezbaterii publice.

Comisie concurs
Comisie de soluționare a contestațiilor

Candidat:
Curca Mirela
CV
Fisa de verificare
Lista de lucrari

 

LISTA POSTURILOR DIDACTICE VACANTE  SCOASE  LA CONCURS ÎN SEMESTRUL I, ANUL UNIVERSITAR 2018-2019
PE DURATĂ DETERMINATĂ

Anunt privind organizare concurs

REZULTATE

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE
Departamentul de Finanțe și Administrarea Afacerilor

Asistent universitar, poziţia 38, disciplinele: Expertiză contabilă şi consultanţă fiscală, Contabilitatea instituţiilor de credit, Doctrina şi deontologia profesiei contabile, Analiză economico-financiară, Audit financiar, Contabilitate consolidate, Contabilitatea instituţiilor publice, Contabilitate de gestiune.

Comisie concurs
Comisie de soluționare a contestațiiloror

Candidat:
Constantin Aurelian
CV
Fisa de verificare
Lista de lucrari

 

[Documente utile - PDF]

Calendarul concursului sem. I 2018-2019

Cerere înscriere concurs posturi didactice

Consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Coperta dosarului de inscriere la concurs

Declaratie incompatibilitate concursuri Legea nr. 1 din 2011

Declaratie verificitate informatii pentru concurs didactic

Documente necesare inscrierii la concurs

Metodologie concursuri didactice 2018

Monitorul Oficial nr. 1358 din 05.12.2018

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus